Consulta de Fisioterapia i Rehabilitació Mauri-Aranda

  • C/ Indústria, 16
    Barcelona
    Tel: 649221071

    anna_mauri_aranda@hotmail.com

    PREVENCIÓ/PREVENCIÓN


    Nota: els exercicis que es presenten a continuació són orientatius i, per tant, s'han d'haver treballat abans amb un fisioterapeuta per tal que corregeixi tot allò que es fa incorrectament.


    Nota: los ejercicios que se presentan a continuación son orientativos y, por tanto, deben de haberse realizado previamente con un fisioterapeuta para que corrija aquello que se haga mal.


    ERGONOMIA POSTURAL



    Calçat

    Per portar objectes                                     


    Per dormir

    Per agafar objectes de terra

        Per desplçar objectes pessats

    Per estar de peu fent una tasca

    * Imatges extretes de Clínica Fisioterapia Salud y Bienestar



       Per treballar amb l'ordinador:


       

     

    * Imatge extreta de OficioPostural





    ESTIRAMENTS DE LES EXTREMITATS SUPERIORS I CERVICALS


      


     
      



    *Imatges extretes de estiramientos.es



    EXERCICIS PER GENT GRAN


    Moviments de cap: de baix al mig; d'un costat a l'altre


    Obrir i tancar la mà


    Moure el canell: amunt i a baix i als costats


    Pujar un braç amunt i desprès l'altre

    Doblegar i estirar els braços



    Flexionar el tronc


    Punta i Taló

    Estirar una cama i després l'altre

    Doblegar una cama i despés l'altre







    PREVENCIÓ DE LESIONS ESPORTIVES


    El principal objectiu de la rehabilitació, la prevenció de lesions, pot veure’s beneficiat amb un condicionament físic apropiat. La millor manera d’aconseguir aquest objectiu consisteix en definir un programade condicionament ben estructurat que pugui portar-se a terme amb la major eficàcia i eficiència possibles. Aquest programa ha d’incloure set fases principals:


     


    1. Escalfament, realitzat principalment per preparar el sistema cardiovascular per l’esforç
    2. Estiraments, per proporcionar una amplitud de moviment adequada
    3. Exercicis de potenciació
    4. Activitat de resistència
    5. Activitats funcionals específiques de l’esport per tal de fer front als requisits i capacitats específiques que exigeix aquest esport concret.
    6. Refredament
    7. Tècniques de relaxació per potenciar la recuperació de la fatiga i la reducció de l’estrès.





    pagina web gratis